Kluczowe cechy:
Czterogąsienicowy układ jezdny:
Zastosowanie czterech gąsienic oferuje wyjątkową wydajność operacyjną w połączeniu z dbałością o glebę.
Doskonały komfort jazdy:
Czterogąsienicowa konstrukcja, przechylane podwozie, zawieszony wózek rolki środkowej z tyłu oraz zaawansowane zawieszenie kabiny działają w służbie komfortu prowadzenia.
Powierzchnia kontaktu z podłożem:
Wzorowa w tej klasie mocy silnika powierzchnia styku z podłożem wynosząca 4,57 m2. Nawet przy pełnym obciążeniu ciągnika nacisk statyczny na podłoże z tyłu wynosi jedynie 36 kPa.
Zobacz ciągniki z serii 8RX
Zastosowane funkcje i technologie
Przekładnia eAutoPowr™
- Łączy wydajność przekładni AutoPowr™ z mocą przekładni e23™.
- Natychmiastowy moment obrotowy dostarczany przez półprzewodnikowy układ elektroniczny.
- Szybsze i płynniejsze zmiany kierunku jazdy oraz precyzyjne prędkości biegu pełzającego to wynik zastosowania silników elektrycznych zamiast modułów hydrostatycznych

Optymalny interfejs sterowania
- Duża moc ciągników z serii 8RX łatwa do opanowania dzięki joystickowi CommandPRO z 11 programowalnymi przyciskami.
- Skrócenie czasu konfigurowania maszyny dzięki menedżerowi ustawień.
- Interfejs operatora z wyborem między innymi prędkości maksymalnej i zerowej za pomocą jednego prostego popchnięcia lub pociągnięcia.

Konstrukcja SCV nowej generacji
Dostosowanie bloku SCV przez zmianę rozmiaru złącza lub dodanie segmentu jest teraz prostsze dzięki nowemu, modułowemu systemowi złączy SCV.
