Oferta pracy
Asystent ds. nieruchomości
Miejsce pracy: Toruń
Twój zakres obowiązków
- Obsługa administracyjna nieruchomości należących do firmy, w tym przyjmowanie i koordynacja zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz innych potrzeb
- Kontakt z dostawcami i usługodawcami: wyszukiwanie ofert, weryfikacja i przedstawianie najlepszych propozycji do akceptacji
- Organizowanie zamówień biurowych
- Przygotowywanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji oraz wsparcie w rozliczeniach kosztów utrzymania nieruchomości
- Tworzenie raportów i zestawień dla przełożonych oraz bieżące wsparcie administracyjne zespołu
Oczekujemy od Ciebie
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z administracją, zarządzaniem nieruchomościami lub pokrewne)
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
- Dokładność i zaangażowanie w wykonywane zadania.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z administracją nieruchomości
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenia i możliwość rozwoju
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej pracowników i członków rodzin
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Karta sportowa